Gwarancja i zwroty

TERMÉKPANASZ

  1. Az Eladónak a Vevővel szembeni felelősségének alapját és terjedelmét, amennyiben az eladott Termék fizikai vagy jogi hibával rendelkezik (szavatosság), az általánosan alkalmazandó jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv határozza meg. A 2014. december 24-ig megkötött adásvételi szerződések esetében az Eladó felelősségének alapját és terjedelmét a természetes személy Vevővel szemben, aki a terméket nem szakmai vagy gazdasági tevékenységgel összefüggő célból szerzi meg, a terméknek az adásvételi szerződésnek való meg nem feleléséért az általánosan alkalmazandó jogszabályok, különösen a fogyasztóvédelmi adásvétel különös feltételeiről és a Polgári Törvénykönyv módosításáról szóló 2002. július 27-i törvény (2002. évi 141. szám, 1176. pont, módosított változat) határozza meg.
  2. Az Eladó köteles a Vevőnek hibátlan Terméket szállítani.
  3. Panaszt tehet például az Ügyfél:
    • írásban a …………………., …………….. címen;
    • elektronikusan e-mailben a következő címre: …………………….
  4. Javasoljuk, hogy az Ügyfél a reklamáció leírásában adja meg: a reklamáció tárgyával kapcsolatos információkat és körülményeket, különösen a hiba típusát és időpontját.
  5. Az Eladó köteles a Vevő panaszára haladéktalanul, de legkésőbb a panasz benyújtásától számított 14 naptári napon belül válaszolni. Ha az Eladó a fent említett határidőn belül nem válaszol, az azt jelenti, hogy az Eladó a panaszt jogosnak ismerte el.
  6. Ha az átvett áru hiányos vagy a szállító által sérült, kérjük, töltse ki a reklamációs űrlapot (kárbejelentő) feltétlenül a futár jelenlétében. A kárbejelentésnek tartalmaznia kell: a szállítás dátumát, időpontját és az áru sérülésének vagy észlelt hiányosságainak leírását, figyelembe véve az áru gyártmányát és modelljét.

ELÁLLÁSI JOG (A 2014. DECEMBER 25-TŐL KEZDŐDŐEN MEGKÖTÖTT ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSEKRE VONATKOZIK)

  1. A távollevők között kötött szerződéstől a fogyasztó 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A határidő betartásához elegendő a nyilatkozat határidő előtti elküldése. Az elállási nyilatkozatot például a következők szerint lehet megtenni:
    1. írásban a következő címre: ……………………., ……………………..
    2. elektronikus formában e-mailben a következő címre: ………………………….
  2. Az elállási időszak megkezdődik:
    1. a szerződés megkötésének időpontjától.
  3. A távollevők között kötött szerződéstől való elállás esetén a szerződést úgy kell tekinteni, hogy az nem jött létre.
  4. Az eladó köteles a fogyasztó által teljesített valamennyi kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül visszatéríteni a fogyasztónak.
    Az eladó a fizetést a fogyasztó által használt fizetési móddal azonos módon téríti vissza, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten hozzájárult egy másik, a fogyasztó számára költséget nem okozó visszatérítési módhoz.
  5. A Fogyasztó köteles a Terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 naptári napon belül visszaszolgáltatni az Eladónak, vagy átadni az Eladó által az átvételre felhatalmazott személynek, kivéve, ha az Eladó felajánlotta, hogy maga veszi át a Terméket. A határidő betartásához elegendő a terméket a lejárat előtt visszaküldeni. A Fogyasztó visszaküldheti a terméket a megadott címre: ………………………, …………………………
  6. A fogyasztó felel a termék használatából eredő, a termék jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges mértéket meghaladó értékcsökkenésért.

A hatsohid24.hu fenntartja a jogot, hogy ne fogadjon el további megrendeléseket olyan vásárlótól, aki indoklás nélkül eláll a szerződéstől.