Torziós tengely a francia autókra jellemző hátsó felfüggesztés. A hátsó híd azonban nem csak a hátsó felfüggesztés tengelyéből áll. A teljes hátsó felfüggesztés ezenfelül magában foglalja a lengőkarokat és a torziós rudakat. A fent felsorolt elemek egy egységet alkotnak.
A hátsó híd felfüggesztésű autó minden felhasználójának számolnia kell a tömítések és a tűcsapágyak rendszeres cseréjével, mielőtt a lengőkar gömbfeje és a tengely sérülésére kerülne sor csapágy illesztésnél. Egy új tengely beszerzése, amennyiben nem sikerül a régít felújítani, már jelentős költséggel jár. Legtöbbször ez megoldható – ez esetben jelentős megtakarítást jelent. Gyakran visszaélnek az autótulajdonosok tudatlanságával és csupán egy csupasz hátsó hídat kinálnak fel, ilyenkor az ügyfél úgy gondolja, hogy ezzel megoldotta próblémáját, pedig ez csak a hátsó felfüggesztés csak eleme.
Hátsó híd szemszögből az autók két csoportra oszthatók:
A hátsó híd egy egyedi felfüggesztés, így sok támogatója de sok ellenzője is van. Az előbbiek tartósnak és problémamentesnek, míg az utóbbiakat törékenynek és sérülékenynek tartják. Egy biztos, hogy ez a részegység egyrészt a természetes üzemeltetési kopásnak, másrészt az egyéb jellegű károsodásnak is ki van téve. A helyreállítási folyamatot az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy elmélyítsük a hátsó híd felépítésével kapcsolatos ismereteket:
Szervizünk a Citroen, a Renault és a Peugeot márka autók hátsó hidak felújításával és cseréjével foglalkozik. A hátsó felfüggesztés javításában szerzett sokéves tapasztalatra alapozva véleményt nyilváníthatunk a hátsó híd szakszerű cseréjével kapcsolatban. Hátsó híd összetettsége miatt a téma nem egyszerű, de a kijavított autók száma és többéves tapasztalatunk tudatában szakértők vagyunk ezen a területen.
Az új eredeti alkatrészek felhasználásával, szakszerűen felújított hátsó híd technikai paraméterei semmivel sem rosszabbak egy új hátsó hídnál, mely viszont sokkal drágább. A hátsó híd felújítása magában foglalja a sérült elemek cseréjét, miközben a hátsó híd többi alkatrészei sértetlenek maradnak. Egy új híd vásárlása estén, az ügyfél kifizeti a kopásnak nem kitett elemek árát is, amelyek gyártási költségei magasak. Cégünk felújít más szervizekben leszerelt és részükre futárral eljuttatott Citroen, Peugeot és Renault hátsó hídakat.